sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Kevät, kesä, minne ne menikään?

Huomasin juuri että olen kirjoittanut tänne viimeksi...maaliskuussa? Elämä on näköjään astunut tähänkin talouteen ja luuli syövänsä kaiken ajan bloggaamiselta, mur:<
Mutta nytpä otin kesäloman missioksi blogata jokaisena parittomana päivänä. Senpä tähden pikakelauksena, mitä kevään aikana on tapahtunut:

Leivoin elämäni ensimmäisen kakun johon olen itse tehnyt suklaakoristeet!


...kävin tanssimassa & voimistelemassa Helsingissä...

Pääsin ylioppilaaksi, kuvasta kiitos & ©  Missu :)

...kävin Madeiralla vaeltamassa...
...kiipeilemässä vesiputouksilla...
...ja katsomassa katamaraanipurjehduksella villejä täplädelffiinejä! :)

Aivan parasta oli myös nähdä lempibändi livenä Ruisrockissa melkein eturivistä! ^^ Ääni ei ole vieläkään palautunut mutta olis se sen arvoista! :>

Onneksi kesää on vielä jäljellä ja kaikkea uutta ehtii vielä kokemaan...ja neulomaan! Vaikka tavallisesti neulomiseni loppuu kesän hipsutellessa puiden latvoihin, olen tällä kertaa poikennut tavoistani ja neulonut pari kivaa juttua, mutta niille aion tehdä vielä ihan oman päivityksen :) Ihanaa kesänjatkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. oot tehny ja kokenu hirmu paljon!!
    ja ihana ku bloggasit, oon valehtelematta ainaki joka toinen päivä käyny kattomassa että eikö vieläkään uutta postausta! :D nyt siis lisää taas <3

    VastaaPoista
  2. Wau oot kyllä ollu lojaali :D Olin ihan varma että saan pari viikkoa bloggailla ihan keskenäni ku en oo ehtiny niin pitkään aikaan...

    VastaaPoista