tiistai 8. helmikuuta 2011

Ravelry löydetty!

Huomaa että olen vielä aivan untuvikko täällä netin neulontamaailmassa: mietin pitkään että mitä kaikki käsityöbloggaajat niin innoissaan tohottaa jostain Ravelrysta, mutta Löysin tosiaan tänään paikan vasta ajan kanssa ja olin aivan O.O waau... Ilmaisia neuleohjeita pilmin pimein, ihania lankoja jaja- kaikkea. Aivan huikea paikka, kannattaa kyllä tutustua :> Minä liikun siellä nicillä KatrieC. (muutama muukin oli eksynyt sinne ja kaikki järkevät olikin jo viety ja halusin vielä nopeasti tutustumaan uuteen aarreaittaan ;)

ps. Onko kukaan kuullut ennen Voguesta joka keskittyy neuleisiin...?♥

4 kommenttia:

  1. heips, hyvä, että löysit Ravelryyn :) sitten vaan opettelemaan sen käyttöä, koska siitä saa vaikka mitä irti :)

    tuo Vogue Knitting ilmestyy Suomessa nimellä Designer Knitting ja sitä saa ostettua Akateemisista, Suomalaisista sekä joistakin Prismoista - ainakin. kannattaa metsästää, mielestäni laadukkaimpia neulelehtiä.

    VastaaPoista
  2. Ooi kiitos kovasti vinkistä (ja kommentista!), pitääpä käyä metsästämässä, oli hyvännäkösiä malleja! :)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! ja ooot taitava!! :)

    Pakko tässä ny mainostaa mun blogia :D eli siis käyppä kirjottelee jotain kommenttia mun blogiseen jos aikaa tai kiinnostusta!

    http://my-only-big-wish.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kiitos! :) Ja sullakin hieno blogi, paaljon kuvia ja videoita:>♥

    VastaaPoista